In the summertime - enligt Bordeauxrött (del 1)

Vad har Orre gjort i sommar egentligen? Har Thomas händelsevis varit utomlands? Och hur många gånger har Uno egentligen badat? Bordeauxrött har frågat - så att du ska slippa göra det.


Ett glas bordeaux? Nja, majoriteten av MFF föredrar glass.

Oscar Kubowicz
Vad har du gjort i sommar?
I sommar följde jag EM, dessutom sommarjobbade jag på Braviken i fyra veckor. Annars solat, spelat fotboll och festat. På senare tid har jag även följt Juventus träningsmatcher.
Hur många bad har det blivit än så länge?
Inte ett enda i någon sjö, än. Centralbadet räknas väl inte? Där har jag dock spenderat lite tid för att sola och bada.
Vilken typ är du - lådvinsalkis, ölpimplare eller glassmissbrukare?
Dricker varken öl, vin eller cider. Vad finns kvar? Räkna ut.

Tobias Fjellman
Vad har du gjort i sommar egentligen?
Jobbat,kollat på film och spelat en massa golf.
Hur många bad har det blivit än så länge?
Fem.
Vilken typ är du - lådvinsalkis, ölpimplare eller glassmissbrukare?
Glassmissbrukare.

Mårten Mellberg
Vad har du gjort i sommar egentligen?
Jobbat lite, varit några dagar i Gryt, deltagit i en svensexa men mest varit hemma
Hur många bad har det blivit än så länge?
Nio stycken tror jag. I tur och ordning Bråviken, Ågelsjön, Glottern, Lillsjön, Fyrfjärden och Centralbadet. Bubbelpool räknas inte.
Vilken typ är du - lådvinsalkis, ölpimplare eller glassmissbrukare?
Ölpimplare.

Thomas Nordvall
Vad har du gjort i sommar egentligen?
Jobbat, varit i Wien, jobbat.
Hur många bad har det blivit än så länge?
Faktiskt bara tre när jag räknar efter
Vilken typ är du - lådvinsalkis, ölpimplare eller glassmissbrukare?
Lutar mest åt glass-hållet, med öl som god tvåa.

Uno Friedner

Vad har du gjort i sommar egentligen?
Jobbat.
Hur många bad har det blivit än så länge?
Ett 50-tal.
Vilken typ är du - lådvinsalkis, ölpimplare eller glassmissbrukare?

Sportmissbrukare.



Fjellmardo under sommarens första golfrunda.


I sommar har Orre lärt sig mycket om pappersproduktion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0