Karlin vägrar spela träningsmatcher


Nu höjs röster för att Bordeauxrötts ledning måste stävja Karlins divalater.

Det rådde viss förvirring i MFF-leden i går. Backklippan Anders Karlin dök aldrig upp till spel till matchen mot Gopeking.

Tränare Jonas Nilsson ville inte ge någon kommentar men var märkbart irriterad över Karlins beteende. Karlin säger via sin agent Claes Elefalk att han inte längre tänker spela träningsmatcher och inte heller matcher mot sämre motstånd.
"En lång karriär på högsta nivå med många skador gör att jag nu måste prioritera mina framträdanden. För att vara på topp i de stora matcherna där min skicklighet och rutin verkligen behövs kan jag inte ödsla kraft på träningsmatcher och matcher mot bonkegäng", skriver Karlin i ett pressmeddelande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0