Hej konsument: Magnus Hjelte




Ballong (ICA-Maxi),Grov Portion Snus (Swedish Match), Skjorta (Bläck), Väst (Bläck), Byxor (Element).

Favoritgata: Vasagatan, Gbg
Senaste Norrköpingsupptäckt: Att centralbadet stänger kl 17 på söndagar.
Favoritdrink: Whiskey
Äter lyxmiddag på: Oxe
Här bjuder jag mamma på middag: La mansion
Här bjuder jag pappa på middag: 4-kök
Bästa mikromaten: Kosterfiskarn
Favoritförort: Fristad
Fikar gärna på: Färgargården
Bästa kaffet: Espresso
Bästa konsertlokalen: Utomhus när det inte regnar
Bästa baren: Durkslaget
Senaste utställning: Peugeot-rea på Kneippbadens bil
En bra gå bort-present: Sprit är alltid uppskattat
Favoritlyxartikel: Durkburgare med en kall Gambrinus
Läser just nu: Körkortsboken
Läser helst: Illustrerad Vetenskap och andra nördtidningar
Favoritråvara: Humle och malt, gärna samtidigt
Favoritfärg: Blå
Favoritmärke: "Rör inte min kompis"
Favoritskor: Av sportig modell
Klädkonto per månad: Kan vara större
Dricksprocent: Lite mer än nödvändigt
Motionerar: Gärna lite mer om det fanns tid och ork
Mest överskattade affär: Utförsäljningen av Telia-aktien
Favoritprodukt på systembolaget: Jameson. Det är nåt med kolasmaken som tilltalar
Favoritprodukt på Apoteket: Resorb
Bästa fyllekäket: Dagsgammal smörgåstårta.
Lyssnar på: Allt som svänger
Bästa förfestmusiken: Mitt "blandband"
Senast köpta skivan: Vaddå köpa skivor?
Dansar helst till: Ska
Senaste impulsköp: Nytt RAM-minne
Senaste fyndet: En stock snus för 260 kronor.
Senaste secondhandfyndet: Köper helst nytt faktiskt
Mode jag aldrig vill se igen: Henri Lloyd-couture
Värsta huvudbonaden: Bandana
Bästa huvudbonaden: Keps
Transportmedel: Fötter och MP3-spelare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0