Hej konsument: Tobias Fjellman

Favoritgata: Södra Promenaden
Senaste Norrköpingsupptäckt:
Att McDonalds Hageby flyttats
Favoritdrink:
Whiskey
Äter lyxmiddag på:
Gärna på skaldjur
Här bjuder jag mamma på middag:
Stadsmuseet
Här bjuder jag pappa på middag:
Golfbanan
Bästa mikromaten:
Rester
Favrotiförort:
Lindö
Fikar gärna på:
Stadsmuseet
Bästa kaffet:
Varmt och starkt
Bästa baren:
Trädgår'n
Senaste utställning: The artist who swallowed the world av Erwin Wurm
En bra gå bort-present:
Ett bra humör
Favoritlyxartikel:
Mjölkchoklad med luftbubblor
Läser just nu:
Teacher Man
Läser helst:
DN:s söndagsbilaga
Favoritråvara:
Mozzarella
Favoritfärg:
Blå
Favoritmärke:
Atlas design
Favoritskor:
Mina golfskor
Dricksprocent:
Beror på servicen
Motionerar:
Helst nåt varje dag
Mest överskattade affär:
Teknikmagasinet
Favoritprodukt på systembolaget:
Heineken
Favoritprodukt på Apoteket:
Nässpray
Bästa fyllekäket:
Capricciosa med bearnaisesås
Lyssnar på:
Just nu Cake
Bästa förfestmusiken:
Gillar 80-talsmusik
Senast köpta skivan:
Brännbar cd-skiva
Dansar helst till:
Bon Jovi
Senaste impulsköp:
Solglasögon
Senaste fyndet:
Stickad tröja i vintras
Senaste secondhandfyndet:
Engelsk tekopp i Huskvarna
Mode jag vill se igen:
Skidoverallen
Värsta huvudbonaden:
Burka
Bästa huvudbonaden:
Reklamkeps från Volvo


Piké (Yves Saint Laurent), Stickad tröja (Replay), Jeans (Pace), Kängor (Caterpillar), Skidfodral och pjäxväska från Head och resväska från Samsonite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0