Spelarporträttet: Niklas Cserhalmi




Född:
22 juli 1968 Motala
Längd: 197 cm
V
ikt: 87 kg
Position: irrationell forward, varken egna laget eller motståndarna vet vad jag hittar på
Moderklubb: började med fotboll som 38-åring i MFF
Klubbar genom åren: MFF
Sysselsättning: biträdande museidirektör (mycket stolt över denna stiliga titel)
Favoritlag förutom Museernas FF: det finns bara ett lag för mig!
Favoritlag i andra sporter: -
Bästa spelare du mött: Anders Karlin i MFF
Favoritprogram på TV: den första omgången av Heimat slår allt
Favoriträtt: youghurt med müsli skulle jag sörja mest om jag tvingades avstå ifrån
Favoritmusik: soft jazz, softa kvinnliga singer/songwriters och framför allt Kate Bush
Senast lästa bok: håller på med Skymningens nådatid, Vibeke Olsson
Favoritmuseum: Arbetets museum och Lesjöfors bruksmuseum i Värmland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0