Tre snabba frågor...


...till Andreas "Torra" Torrestam som har ett målsnitt på 0,5 insläppta mål per match. Inte alls korpklass.


En målvakt kan ju välja mellan både långärmat/kortärmat och shorts/långbyxor vilket ju ger upphov till en oräknelig mängd kombinationer. Kan du redovisa för- respektive nackdelar med de olika kombinationerna?
Jag föredrar kortbyxor och långärmat. Så slipper man skrapa upp armbågarna. Långbyxor känns klumpigt att röra sig i tycker jag. Men om det är riktigt varmt kan jag tänka mig kortärmat och shorts.

Jag minns René Higuita som en favorit. Har du någon favoritmålis?

Peter Schmeichel är min favorit, han styrde laget på ett bra sätt och satte igång spelet med snabba utkast. En komplett målvakt. Av dagens målvakter gillar jag Buffon bäst.

Till sist: Iker Casillas måste väl vara EM:s snyggaste målis. Men är han även den snyggast målisen genom tiderna?
Ja...det kan man nog säga.



Den snygge och duktige, den fule och duktige och Higuita





Kommentarer
Postat av: Maradennis

Hej Boys!!

Trevligt med lite läsning om sina motståndare.

Ett tips om mer "bra" läsning, lite inför vår match:



cityfc/default.asp" rel="nofollow">http://www.svenskafans.com/grusplan/b.i.k.cityfc/default.asp



Väl mött på onsdag..ta med benskydd..och gravöl!! ;)



mvh /Sveriges snyggaste korpdress

Postat av: Maradennis

Hej Boys!!

Trevligt med lite läsning om sina motståndare.

Tips om mer "bra" läsning, lite inför vår toppmatch på onsdag:



cityfc/default.asp" rel="nofollow">http://www.svenskafans.com/grusplan/b.i.k.cityfc/default.asp



Väl mött på onsdag..ta med benskydd..och gravöl!! ;)

2008-06-10 @ 14:43:40
Postat av: Maradennis

Hej Bordeaux!!

Trevligt med lite läsning om sina motståndare.

Tips om mer "bra" läsning, lite inför vår toppmatch på onsdag:



cityfc/default.asp" rel="nofollow">http://www.svenskafans.com/grusplan/b.i.k.cityfc/default.asp



Väl mött på onsdag..ta med benskydd..och gravöl!! ;)

2008-06-10 @ 14:45:05
Postat av: Maradennis

Hej Bordeaux!!

Trevligt med lite läsning om sina motståndare.

Tips om mer "bra" läsning, lite inför vår toppmatch på onsdag:



cityfc/default.asp" rel="nofollow">http://www.svenskafans.com/grusplan/b.i.k.cityfc/default.asp



Väl mött på onsdag..ta med benskydd..och gravöl!! ;)



mvh/ Sveriges snyggaste korpdress


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0