Vad hände sen? Martin Cleland

Under rubriken Vad hände sen? kommer vi presentera gamla bordeauxröda profiler. Först ut är Martin Cleland som gjorde ett kort gästspel sommaren 2007, och presterade inte mindre än fem mål på två matcher. Mest anmärkningsvärt är kanske ändå att han efter 2-9-förlusten mot Rambo Hill fick frågan från sin mor om hur det gick i matchen. "Bra", svarade Martin. Anledningen? Han gjorde ett av tröstmålen.

image9

Vad hände egentligen sen, Martin?
Jag flyttade tillbaka till Stockholm för att fortsätta min utbildning till möbelkonservator.

Så man kan tänka sig att du hamnar på ett museum i slutändan alltså?
Nja, jag ska starta ett eget företag och jobba med möbelrestaurering främst. Har skaffat en lokal på Östermalm precis nyligen.

Anekdoten ovan antyder ju att du är en smula egotrippad. Hur ego ska man vara som forward egentligen?
Jag trodde jag gjorde två mål? Jag tror man ska vara så ego som man kan. Det är nog en bra kvalitet som forward.

Till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?
En lägenhet så jag slipper bo i Vårberg.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kul att få höra något om Martin!

2008-05-23 @ 15:10:38
Postat av: Jörgen

Kul att höra något om Martin!

2008-05-23 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0